Re: Modemy i nawalnica w Wawie

Autor: Jacek A. Dabrowski (jacdab_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 17:49:59 MET DST

-----Original Message-----
From: Tałajczyk Piotr <piotr_ta_at_friko2.onet.pl>

>oN 25 Jul 1998 22:02:36 +0200, jacdab_at_kki.net.pl (Jacek A. Dabrowski)

>CS >[ClearToSend] - gotowy do nadawania
>TR >[TerminalReady] - połączony i gotowy do wymiany danych.
>więc w czym problem - u mnie jest to samo.

Tiaa... tylko ze po wlaczeniu przed burza swiecilo sie tylko TR,
a CS pojawialo sie dopiero w czasie laczenia sie z netem przez dialup.
Teraz jest dokladnie odwrotnie :-((

>a działa regulacja głośności z poziomu teminala?
>uruchom systemowego terminala (HyperTerminal) i napisz
>atl0
>atdt333 [enter] - babka powie "nie ma takiego numeru"
>[esc]
>atl3
>atdt333 [enter]
>[esc]
>
>jeżeli słyszysz różnicę w natężeniu dzwięku przy wybieraniu numeru to
>znaczy, że z modemem wszystko gra. może sam przycisk się wyekspirował?

Slysze slysze :-) zarowno programowo, jak i sprzetowo (rozkrecilem i
przedmuchalem
modem i przycisk zaczal dzialac !!!). Ale wciaz wiem, ze nic nie wiem :-((

Pozdrowka

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl - nie dziala !!!