Re: NetMagic i modemlog.txt - problem

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 17:56:47 MET DST

On Thu, 23 Jul 1998 22:19:42 GMT, Slawomir Tokarski <stok_at_kki.net.pl>
wrote:

>Lub napisac w autoexec-u wywolanie bat-a ktory zmienia nazwe i
>polorzenie pliku? sam tak mialem do czasu wersji 4.8

Tak, tylko ze wtedy Wykaz masz zaktualizowany dopiero po resecie - nie
mozesz kontrolowac na biezaco wydatkow w czasie 1 sesji windy, a o
uzywaniu Monitora polaczenia zapomnij. Rzecz w tym, ze Net.Medic
zmienia modemowi w rejestrze sciezke do modemlog'a, a najglupsze ze po
standardowej odinstalce (bez pomocy "zewnetrznego" programu
monitorujacego instalacje) nie przywraca starej sciezki, no i trzeba
to zrobic recznie.