Re: Skad TERMINAL do korzystania z fido BBSu?

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 17:56:46 MET DST

On Sun, 26 Jul 98 22:03:04 +0200, Mateusz Golab
<Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org> wrote:

>< 22 Jul 98 21:04, Halk wrote to All >

> A czy przypadkiem hyperterminal z Win95/98 nie wystarczy?

Mozesz mi wierzyc albo nie, ale w momencie kiedy wysylalem ta
wiadomosc przypomnialem sobie, ze jest takie cus :-) Musialem tylko
doinstalowac. Sprawuje sie niezgorzej, tylko ze jak nie klikne ikonki
'rozlacz' to 'Monitor polaczenia' (ktory czyta modemlog) nie reaguje
na rozlaczenie, czy zerwanie. Ale idzie przezyc :)
Dzieki za wskazowke (skleroza nie zawsze mija :)

P.S. Straszna bieda musi byc w interku z tymi terminalami skoro nikt
nie rzucil URLa.