Re: Celeron i pamiec cache

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 16:44:03 MET DST

Pablo <pablo_at_etos.olsztyn.pl> napisał(a) w artykule
<CE_u1.2379$xG2.1324172_at_news.tpnet.pl>...

> Zbig napisał(a) w wiadomoœci:
> <01bdb952$c2f16a20$8cf575c3_at_satel.kpumis.gdansk.tpnet.pl>...

> Kazda plyta pod pII najlepiej z biosem rozpoznajacym Celerona (drobne
> roznice w budowie samych procesorow), chociaz celeron rozpoznany jako
pII
> bez cache level2 dzialal poprawnie. Plyty pod pII jak i rowniez pod
celerona
> (chyba na EX) nie posiadaja pamieci cache level2, jest ona zintegrowana
> zle slowo, bo w rzeczywistosci jest on na plytce obok procesora - stad
jego
> [...]

Niestety nie wiem jak rozumieć kolegi wywody. Pytałem się o cache level2,
który dla procków w slot 7 byl na płycie głównej (256KB, 512KB w nowych
płytach 1MB), a który np w Ppro był w procesorze (obudowie), który PII ma w
module (i pracuje szybciej niż ten na płycie) i którego Celeron NIE MA w
module. Stšd pytanie: jaka ma być płyta do Celerona?

Zbig.