Re: monitor 15' - co wybrac

Autor: Adam (amberpl_at_wa.onet.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 19:05:06 MET DST

Dariusz Owczarek wrote in message <01bdb4bc$b8231480$LocalHost_at_default>...

>Tak się składa że mam w pracy monitory ADI Microscan 4P i moim skromnym
>zdaniem do domu bym go nie kupiłbo szkoda oczu, niby mu niczego nie brakuje
>( poza prostymi krawędziami obrazu) ale ból oczu jest wyraźny u babeczek na
>nich klepiących.:-((
>Ale cóż zdań pewnie będzie tyle co monitorów, wiele zależy niestety w tej
>klasie cenowej od konkretnego egzemplaża:-((.
>--------
>Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
> === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
> ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====
> ====== Łódź ======

Mam u siebie kilka różnych typów; ponadto znam kilkanaście dalszych.
Szczerze polecam LG Studioworks 57i, sam go zresztą nabyłem
dla siebie [ na kredyt zresztą :( ].
Chodzi jak burza, mnóstwo regulacji, pokazuje częstotliwość
i rozdzielczość, potrafi odświerzać na ponad 120Hz,
bardzo ładne i wygodne menu graficzne, wyjeżdżające
z jednego rogu, b. dobry monitor.
Mam ich kilka, kilka u znajomych, ale jest całkowita powtarzalność
parametrów - a to dobrze świadczy o jakości.

Natomiast taki np OptiView - z sieci Optimusa [ przepraszam
za brzydki wyraz ;) ] - a tak naprawdę Hyundai - co który
to chodzi inaczej. Podobnie mam nawet z tanimi Panasonicami, itp.

To chyba tyle ...

Pozdrawiam.
Adam.
amberpl_at_wa.onet.pl