Odp: monitor 15' - co wybrac

Autor: Dariusz Owczarek (dariuszo_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 17:32:07 MET DST

>Ja wybrałbym ADI 4P. Też dostał Chip Tipa, a na pewno jest duzo lepszy od
>tych, które opisałeś.
>Dariusz Owczarek napisał(a) w wiadomości:
><01bdb41d$14aee760$LocalHost_at_default>...

Tak się składa że mam w pracy monitory ADI Microscan 4P i moim skromnym
zdaniem do domu bym go nie kupiłbo szkoda oczu, niby mu niczego nie brakuje
( poza prostymi krawędziami obrazu) ale ból oczu jest wyraźny u babeczek na
nich klepiących.:-((
Ale cóż zdań pewnie będzie tyle co monitorów, wiele zależy niestety w tej
klasie cenowej od konkretnego egzemplaża:-((.
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
  === dariuszo_at_bigblue.alpha.net.pl ===
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====