Re: Viper V330 czy Velocity 128?

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 15:21:32 MET DST

>Proszę o poradę a propos driverow, instalowania itp. Co lepsze?

Zdecydowanie polecam Vipera 330 AGP (ewentualnie PCI). STB podpadło
całkowicie problemami z szyną 83MHz. Ciekawostką jest, że problem dotyczył
zarówno AGP jak i PCI. Sprawdziłem kilka sztuk z tego samego źródła. W
testach Viper był minimalnie szybszy (tylko w testach widać różnicę). AGP
polecam bo jest szybszy i ładnie daje się nadtaktować (u mnie 25% zarówno
Viper jak i Velocity). Drivery Diamonda lepsze ale i tak obydwie karty
lepiej mi chodziły na driverach nVidia Release 2.0. Viper minimalnie
bardziej się rozgrzewał ale mu to nie przeszkadzało. STB ma TV ale IMHO
badziewne: nie działa jednocześnie z monitorem i jakość była średnia. W
związku z tym, że mam zawsze szynę na 83MHz u mnie siedzi Viper, którego
polecam (oczywiście jak ma być Riva 128).

Pozdrawiam.
Kris.