Zoltrixy na Rockwellach a CID --> formaty CID-a.

Autor: Spajk (spajk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 27 Jul 1998 - 15:18:10 MET DST

Posiadam coś takiego:
Zoltrix Int Sp Phone V.34+ 33,600 (FMVSP336i) na kościach Rockwella.

Z tego co mi wiadomo, to modemy na kościach tej firmy raczej posiadają
możliwość identyfikacji dzwoniącego do nas. Moja centrala ma napewno
włączoną tą usługę, z tym, że w Bitware z włączoną opcją CID nie widzę
numeru osoby ktora do mnie dzwoni. U kolesia który ma colldressa z CID
też się nie pokazuje, ale w jego faxie juz tak. Dochodzę do wniosku,
że widocznie istnieją różne sposoby wykrywania CID-a i może mój modem
ma możliwość wybrania innego sposobu.
Acha, na Sportku numer tez mi się nie pokazywał.
po wywołaniu:
AT#CID=1
mam OK.
spajk_at_alpha.net.pl