Re: Jak oni robia internetowe wlamy (czysta ciekawosc).

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 18:23:19 MET DST

tomahalk_at_kki.net.pl (Halk) napisał(a):

> Czesc,
> Duze sie o tym slyszy ale same tylko ogoly. A ja chcialbym wylacznie
> dla zaspokojenia mojej internautycznej ciekawosci (nie mam kartoteki w
> zadnej komendzie :) ) dowiedziec sie czegos wiecej na ten temat, a Wy
> nie? Jak sadze najlepiej nadaje sie do tego protokol telnetu, ale to
> wylacznie takie moje spekulacje. Czy znajdzie sie ktos, kto wie o tym
> conieco?

Najłatwiej skorzystać z tzw exploitów, najczęściej sposób włamania
jest tak opisany że poradziło by sobie z tym (i często radzi) dziecko
;)
Jak chcesz coś więcej, np jak włamać się na Linuxa poprzez dziurę w
starym sendmailu to wrzuć do pierwszej lepszej wyszukiwarki: exploit +
sendmail.

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...