Jak oni robia internetowe wlamy (czysta ciekawosc).

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 16:34:23 MET DST

Czesc,
Duze sie o tym slyszy ale same tylko ogoly. A ja chcialbym wylacznie
dla zaspokojenia mojej internautycznej ciekawosci (nie mam kartoteki w
zadnej komendzie :) ) dowiedziec sie czegos wiecej na ten temat, a Wy
nie? Jak sadze najlepiej nadaje sie do tego protokol telnetu, ale to
wylacznie takie moje spekulacje. Czy znajdzie sie ktos, kto wie o tym
conieco?

Pozdrawiam,