Re: Pierwszy program pod 3DNow! to WinAMP 1.92 !!!

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 12:15:46 MET DST

Chicken <chicken_at_alpha.net.pl> napisał(a) w artykule
> Aż sam się zdzwiłem, kiedy w preferencjach Nitrane decodera zobaczyłem
opcję
> 3DNow!. Pytanie tylko, czy to cokolowiek daje ? Wg mnie to bajer, a
> programik i tak jedzie po tradycyjnym MMXie. Bo co ma 3DNow! do
dekodowania
> MPEGów ?
>
> Szczęśliwy użytkownik K6-2,

Witam wszystkich!
Strasznie się cieszę, że jesteś szczęśliwym posiadaczem tego procka.
Może rozwiejesz wątpliwości moje i wielu innych kolegów.

W zabawkach PowerToys do Windy95 jest taki programik WinTop, który mierzy
obciążenie procesora poszczególnymi taskami.
W tym miejscu prośba: ustaw winampa na np: zwykłe pentium czy jak tam jest
i uruchom muzyczkę. Sprawdż w WinTopie ile winamp zabiera procent procka.
Następnie przełącz winampa na MMX i znów sprawdż obciążenia procka. Na
koniec włącz 3DNow! i sprawdż procenty. Wszystko stanie się jasne, prawda
wyjdzie na światło dzienne itd. Nie zapomnij podać nam wyników!
Jeżeli nie znajdziesz tego programu to napisz do mnie a ja wrzucę go na
swoją stronę i tą drogą go sciągniesz.

Bardzo mnie interesują te wyniki ponieważ sam noszą się z zamiarem zakupu
procesora AMD K6-2.

Z góry dzięki za włożony trud!

--
M.Jasinski