Re: Pomocy! Procek mi zwalnia!

Autor: ElFi (elfi_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 25 Jul 1998 - 12:15:47 MET DST

A.C. <ac__at_friko6.onet.pl> napisal(a) w artykule
> Sprawdz na plycie czy jest cos podpiete do Turbo-Switch (TBS)...
> Druga mozliwosc, procesor sie za bardzo grzeje i plyta automatycznie
> zwalnia...

Do turbo nic nie przypinałem, zresztą chyba nie ma takiego switcha.
Druga możliwość: komputer nieraz chodził 3 dni na pełnym obciążeniu i nic a
teraz po pięciu minutach od uruchomienia ...

Ostatnio zauważyłem, że to przełączenia występuje w momencie uruchomienia
jakiegokolwiek programu (dla ścisłości: mogę np: 20 razy uruchamiać jakiś
program i nic a za 21 płyta zwolni) może to jakiś wirus? Może ktoś ma jakiś
nowy antywirus?

No i jeszcze jedno: komputer nie wyłącza się po zamknięciu Windows,
przedtem wyłączał się!

Szukam dalej i pozdrawiam!

--
M.Jasinski