Chlopcze

Autor: Grzegorz Marowski (marowski_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 21:04:16 MET DST

Odpowiedź na poruszony przeze mnie temat. Czy czasami zbyt szybko
> nie oceniasz ludzi? Całkowicie rozumiem, że troszeczkę zdenerwowali Cię
moi
> koledzy, ale dlaczego od razu oceniasz równnnież mnie chociaż nie
usłyszałeś
> ode mnie jeszcze ani słowa na temat monitorów ADI, ani też innych marek?
Dobra firma nie zatrudnia cweli za ktoych trzeba sie tlumaczyc i bronic!!!!

> Masz dużo racji co do sposobu przedstawiania tutaj różnych marek i
> produktów, ale nie trzymaj się proszę tak kurczowo tylko naszej firmy, bo
> jak zapewne zauważyłeś od czasu do czasu widuje się tutaj dużo gorsze
rzeczy
> i osoby.

Duzo gorsze osoby nie upowazniaja do bycia cwelem!!!!!!!!!!!

> PRZYZNAJĘ OTWARCIE, ŻE JESTEM PRACOWNIKIEM FIRMY "VADIM", KTÓRA JEST
> WYŁĄCZNYM DYSTRYBUTOREM W POLSCE MONITORÓW MARKI ADI.
>
> WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH TĄ MARKĄ MONITORÓW, ICH CENAMI, PARAMETRAMI
> TECHNICZNYMI ITP. PROSZĘ O KONTAKT NA MÓJ E-MAIL
> mariuszg_at_vadim.com.pl

Troche za puzno. Widzialem cie na liscie jako MARIO, miast Guzik HA? robiac
to samo doradztwo na temat ADI. To juz troche smierdzi.

> Mam nadzieję Bartku, że nie masz mi za złe mojego sposobu działania
> (przyznałem się otwarcie do tego skąd jestem i co robię).
> Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedzi.
> Guzik-Gal
BTW nie jakosc obslugi decyduje o wartosci sprzetu ale,
zawszwe pozostaje to ale....................?

Pozdrawiam. maro.