dalej o monitorach

Autor: Guzik (mariuszg_at_vadim.com.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 09:37:06 MET DST

Drogi Bartku !!!

Dzięki za odpowiedź na poruszony przeze mnie temat. Czy czasami zbyt szybko
nie oceniasz ludzi? Całkowicie rozumiem, że troszeczkę zdenerwowali Cię moi
koledzy, ale dlaczego od razu oceniasz równnnież mnie chociaż nie usłyszałeś
ode mnie jeszcze ani słowa na temat monitorów ADI, ani też innych marek?

Masz dużo racji co do sposobu przedstawiania tutaj różnych marek i
produktów, ale nie trzymaj się proszę tak kurczowo tylko naszej firmy, bo
jak zapewne zauważyłeś od czasu do czasu widuje się tutaj dużo gorsze rzeczy
i osoby.

PRZYZNAJĘ OTWARCIE, ŻE JESTEM PRACOWNIKIEM FIRMY "VADIM", KTÓRA JEST
WYŁĄCZNYM DYSTRYBUTOREM W POLSCE MONITORÓW MARKI ADI.

WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH TĄ MARKĄ MONITORÓW, ICH CENAMI, PARAMETRAMI
TECHNICZNYMI ITP. PROSZĘ O KONTAKT NA MÓJ E-MAIL
mariuszg_at_vadim.com.pl

Mam nadzieję Bartku, że nie masz mi za złe mojego sposobu działania
(przyznałem się otwarcie do tego skąd jestem i co robię).
Pozdrawiam wszystkich i czekam na odpowiedzi.
Guzik-Gal