Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: Wojciech Siekan (wskk_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 18:04:44 MET DST

a ja mam caviara 850 mb juz 4 lata i tez no problem
a czego to ja z nim nie wyprawialem
dwa razy spadl mi ze stolu a o noszeniu w plecaku do szkoly bez zadnych
pudelek (jak to robia moi koledzy ) nie wspomne
nawet go kilka razy zresetowalem przy formatowaniu ,z poziomu biosu twardy
format (nie umialem usunoc linux lilo boot )
wskk_at_polbox.com ,b-stok,19