ha...znowu dyski !!?

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 16 Jul 1998 - 12:02:19 MET DST

Pawel K. wrote:

 PK> W mojej firmie na 50 komputerow z dyskami roznych firm (Caviar stanowi
 PK> 70%), w przeciagu 1 roku padly 4 Caviary. W domu tez mi padl Caviarek 1Gb.
 PK> Dlatego juz nigdy nie kupie Caviara Pawel

W firmie na 30 komputerów z dyskami różnych firm Caviar stanowi ponad 90%, w
przeciągu ostatnich 3 lat padł jeden Seagate. W domu, na trzy Caviary, w ciągu
również trzech lat nie padł ani jeden. W firmowym BBSie od lipca 1994 roku
non-stop pracuje WDAC 2420... O takich drobiazgach, jak WD Pirhana 220 MB z 1992
roku (?) szkoda piszczeć.
Dlatego będę nadal kupował Caviary.

BTW: przeczekałem felerną serię - trafił mi się z tej serii jeden, poszedł do
komputera klienta i padł już w momencie instalacji oprogramowania - wymieniony
od ręki.

[...]

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)