Re: Win95/98 i dysk wymienny.

Autor: MACIEJ MROCZKOWSKI (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 17:58:52 MET DST

Paweł Boguszewski wrote:

> Siedzi sobie dysk wymienny w wkieszeni (JTT adax-blaszak) na SecIDE
> jako
> single. System Win98. Czy jest jakiś patent, aby móc go wyjmować bez
> restartu kompa?
>
> UWAŻAJ - jeżeli dobrze zrozumiałem to chcesz wyciągać dysk z kieszeni
> w locie?!

Wcześniej czy poźniej wyciąganie dysku "w biegu" skończy się padem dysku
a przy odrobinie szczęścia to i płyta może paść. Pracuję przy kompach na
uczelni - wielu "naukowców używało w ten sposób przenośnego dysku, że
jak nie był potrzebny to nie wyłączając sprzetu wyciągali dysk, że
system padał to pryszcz ale trzebabyło widzieć jak potem z obłędem w
oczach błagali o ratunek (wżarło pół roku pracy i święty boże nie
pomoże), co prawda mamy standard "optimusa" ale nie sądzę, żeby ADAX
tolerował tego typu zachowania - sprawdzone na różnych płytach i dyskach
w ciągu ostatnich 3 lat.
Pozdrowienia MACIEK