Re: Co sadzicie o Asus Video 3D Explorer?

Autor: Zbig (zbxxx_at_friko4.onet.pl)
Data: Fri 24 Jul 1998 - 10:22:27 MET DST

Pawel Bogus <pbogus_at_kbn.gov.pl> napisał:
> Hej!
> Bede zmienial pare elementow w systemie i zastanawiam sie nad karta
> jak w subj. Ciekaw jestem opinii uzytkownikow. Dodam, ze czytalem
> od pewnego czasu dyskusje Riva vs Voodoo i zaznaczam, ze chodzi
> mi o szybka karte 2D z pewnymi mozliwosciami w 3D.
> Z gory dziekuje za odpowiedzi

Karta z Rivš 128 to dobry pomysł. Asus jednak nie koniecznie. Omal go nie
kupilem, ale zdecydowałem się na Elsę Victory Erazor (z video i/o), bo
przeczytałem komentaze, że 3Dexplorer to najsłabsza karta na rivie, bez
oprogramowania w pakiecie, z pierwszš wersjš sterowników, gdy inni
producenci już opracowujš wersję trecia. Podobno w ogóle brak jest
sterowników OpenGL itd.
Zachodnie serwisy (search "3dexplorer" in EXCITE) piszš: "skromna
propozycja, ale dobra cena" ale u nas tej dobrej ceny nie zauważyłem. Model
PCI z video i/o nie figuruje na www.asus.com (podobno krótka seria,
nieudana....)
Polecam po prostu marki znane w grafice (a nie płytach głównych) czyli:
Diamond Viper, STB Velocity, Elsa.
Zbig