Re: Dimm nie działa.

Autor: Mariusz Sputo (sputo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 01:51:55 MET DST

Paweł G. Pasich wrote:

> Kupiłem sobie dimma, sdram 32 MB. Wsadziłem do płyty, a bios wcale go nie
> rozpoznał, dlaczego? Mam płytę bodajżę PC-Chips z 4 slotami simm i 1 dimm.

Patrzcie! Zupelnie taki szmelc jak u mnie w kompie!

> instrukcji obsługi pisze, że mogę nie mieszając simmów z dimmem zainstalować
> go i powinien chodzić.

Chodzi.

> Ma on być na napięcie 3.3 V

Ma miec takie napiecie zasilania jak SIMM, bo sie go nie da zmienic.

> i taki jest. Pisze coś
> jeszcze, że płyta obsługuje tylko JEDEC, ale co to znaczy, to nie mam
> pojęcia i obawiam się, że sprzedawca też nie będzie miał. Dimm, którego
> kupiłem, jest oznakowany LX, czyli działający również na płytach z PII,

To zapomnij, ze ruszy. Ja wkladalem kolejno 8 sztuk o roznej "pojemnosci" i
zadna nie ruszyla. Znajdz taki pod pI.

> ale
> czy dlatego może nie działać u mnie?

Wlasnie dlatego.

> Czy może być jeszcze inna przyczyna? Co
> mi radzicie?

Szukaj innego DIMMa, a chwilowo ciesz sie ze swoich starych SIMMow.

Pozdrawiam

Rosi

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl