Dimm nie działa.

Autor: Paweł G. Pasich (pawelgp_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 08:56:29 MET DST

Kupiłem sobie dimma, sdram 32 MB. Wsadziłem do płyty, a bios wcale go nie
rozpoznał, dlaczego? Mam płytę bodajżę PC-Chips z 4 slotami simm i 1 dimm. W
instrukcji obsługi pisze, że mogę nie mieszając simmów z dimmem zainstalować
go i powinien chodzić. Ma on być na napięcie 3.3 V i taki jest. Pisze coś
jeszcze, że płyta obsługuje tylko JEDEC, ale co to znaczy, to nie mam
pojęcia i obawiam się, że sprzedawca też nie będzie miał. Dimm, którego
kupiłem, jest oznakowany LX, czyli działający również na płytach z PII, ale
czy dlatego może nie działać u mnie? Czy może być jeszcze inna przyczyna? Co
mi radzicie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
PGP