Gwarancja na dysk

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 14:15:04 MET DST

Wielu producentów daje obecnie przynajmniej 3 lata gwarancji na dysk,
natomiast u sprzedawców jest inaczej - z reguły oferują 1 rok gwarancji.
Tylko w jednym przypadku zdarzyło mi się zobaczyć dysk Fujitsu z dwuletnią
gwarancją.

Czy ktoś zna w Szczecinie lub w okolicy miejsce, gdzie mógłbym kupić dysk
twardy (Seagate lub IBM 6,4 GB) z 3-letnią gwarancją (przynajmniej 2 lata)?

A poza tym jak to jest, że sprzedawca daje krótszy okres gwarancji niż
producent? Czy w takim razie po roku gwarancji od sprzedawcy mam jechać za
granicę do IBM-a lub Seagate'a, aby tam wyegzekwować gwarancję w pozostałych
dwóch latach? Co na to polskie prawo?

Pozdrawiam

Tomek Lisowski
tlis_at_friko.sos.com.pl