Re: Voodoo Helios czy Yakumo?

Autor: Gołąb (2golab_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 10:51:16 MET DST

Niestety czasy w którycz na gieldzie wszystko bylo tansze bezpowrotnie
minęły , mozna kupic taniej dysk lub procesor, ale ciezko znalezc nie
papierowe tanie karty - poprostu nie oplaca sie ich przemycac.
Marna jakosc YAKUMO, to nie jej wada, karta po prostu moze tyle ile
kosztuje.

detal w katowicach na gieldzie
Diamond Monster ( pudelkowy z grami) - 390
Creative Voodoo 2 ( pudelkowe) - 750

ceny z zeszlaj niedzieli
Tomek Pasiński napisał(a) w wiadomości: <01bdb58d$dcfb12e0$d5f4cdc3_at_hERa>...