Re: HDDeki...tanieja-o ile???

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.ANTYSPAMER.net.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 04:58:56 MET DST

Silver napisał(a) w wiadomości: <6p289f$oue$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Witam w wkacyjnym nastroju !!!
>Co prawda wakacje sie zaczely (co dla niektorych), a dleczego mowie o tym
>teraz bo teraz nareszcie zrobilo sie cieploooo!:-))))
> A wlasnie jak to bywa w okresie wakacyjnym...ceny spadaja ale w jakiej
>skali miesiecznej , jesli wogule da sie to okreslic!?
>Upatrzylem sobie twrdziela Seagata 4,3 GB za 750 zł. (na razie tyle
kosztuje
>ceny z lipca ) czy w sierpniu ma szanse "spasc" o te 50 zł.???
>Czy moze wiecej???? :-)

Prawdopodobnie wiecej, nawet jezeli jego cena jest o 200zl nizsza

Seagate musi koniecznie jeszcze obnizyc ceny swoich HDD bo za nic nie
sprzeda ogromnych ilosci, ktore naprodukowal(a szczegolnie fabryka w
Irlandii).
Przestoj produkcyjny jest o wiele gorszy od taniego wyprzedania nadwyzek.
Ewentualnie moze sie okazac, ze za jakis czas juz nie bedziemy mieli dyskow
tej firmy, no chyba, ze ktos zaproponuje fuzje, albo ja do inwestuje, bo to
juz drugi rok strat Seagate'a.

pzdr.
Artur Gatty
gatty_at_kki.antyspamer.net.pl