po co sie meczyc

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.ANTYSPAMER.net.pl)
Data: Thu 23 Jul 1998 - 04:34:31 MET DST

Witam!
Dawno mnie tu nie bylo wiec zaczolem przegladac nowe posty. Bardzo spora ich
czesc ma charakter: software'owe chlodzenie proca nie skuteczne, moj cooler
halasuje a nie chlodzi, Cyrix sie przegrzewa, nie moge podkrecic swojego
proca(ja tez kiedys mialem podobne problemy:)). Ludzie w co wy sie bawicie.
Przeciez mozna sobie kupic zwykly cooler z bardzo duzym radiatorem,
wentylator zdjac, zgniesc i wyrzucic do smieci(ekologicznie:)), a w jego
miejsce zainstalowac wentylator od zasilacza. Szczegolnie polecam te od
zasilaczy z nie ktorych serverow (naprawde gigantyczne lopaty). Na koniec
dla wlasnego spokoju i oszczedania nerwow mozna sobie postawic na biurku
elektroniczny termometr, a jego sensor podpiac do CPU i obserwowac jaka ma
on temperature. U mnie K6233 puszczone na 3*83
ma 47,4C, na 266 +/- to samo ale jest wolniej(szczegolnie w grach).

Pzdr.
Artur Gatty
gatty_at_kki.antyspamer.net.pl
przy odpowiedzi usun "antyspamer"