Karta sieciowa - Problem

Autor: Maciej Wroński (bosso_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 12:26:54 MET DST

Hi,

Pożyczyłem od znajomka karte sieciową , która miała być kompatybilna z
NE2000 i nie wymagać "specjalnych" sterowników.
Problem polega na tym że instaluje ją jako NE2000 (próbowałem również
NE2000 plus i inne NE2000) a Windows pisze różne komunikaty że" urządzenia
nie ma , nie działa poprawnie , sterowniki są niepełne i różne podobne".
Karta jest napewno dobra bo wcześniej działała , pozatym mam dwie
sztuki.Przerwania i zasoby są ok.

Pomuszcie poniewasz za 4 dni jadę do kumpli z kompem.

Pozdrawiam
Maciej Wroński
bosso_at_polbox.com