Modem 56k

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 14:20:59 MET DST

Wlasnie sie przymiezalem do wymiany Logicode'a 33600 na Zoltrixa 56 z
flashem.... Jednak ktos mnie nagle oswiecil ze nie ma najmniejszego
sensu, gdyz we Wrocku nie ma sposobu wykorzystania tego... Jest
multinet ,ale oni chca 60 zl... Wiec ja sie pytam... kiedy we Wrocku
beda instalowane modemy 56k ? Acha.. podobno v.90 ruszyl ponad 3
miesiace temu... w takim razie gdzie? Dziwne ,ze w innych miastach juz
dawnop jest ,a we Wrocku taka bieda...
Acha.. jesli ktos korzystal juz z uslug Multinetu niech wypowie sie
,na temat szybkosci transferu przez taki modem... bo moze jednak
oplaci sie dodac te 60 zl do comiesiecznego rachunku :/

pozdrawiam

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/
|Everything is based on immensity|