Re: godzina za 7 gr - to możliwe

Autor: Marcin M (nano_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 00:28:49 MET DST

Jeszcze raz Czesć

A teraz na temat lokalizacji.
Telekomuna (via MŁ) trzyma w łapie łącza międzymiastowe
(między-wojewódzkie), przez to
Netia ograniczona jest do poszczególnych miast, metropolii, prowincji (w
znaczeniu
dosłownym - bez urazy proszę). Z położenia biur wynika, że najpierw w
danym regionie
są telefonizowane okoliczne miasta (Toruń => Brodnica, Grudziądz,
Chełmno;
Gdańsk => Starogard Gd., Tczew, Pruszcz Gd.), a póżniej dopiero molochy.

> Stad sie pytam czy mozna tak w Kedzierzynie-Kozlu.

Z tego co widziałem w ulotkach i znam się na geografii, netia robi w
okolicach Poznania.

Podobno (vide pl.misc.telefonia) dostali koncesję na warszawskie, tylko
do granic W-wy,
więc jak ktos mieszka w W-wie 500m metrów od granicy to może dalej
kochać telekomunę
i patrzeć, że sąsiad ma możliwosć wyboru.
Słaby to wybór z dwóch, ale zawasze to lepsze niż nic (dosłownie).

Off-topic (poniżej znajdują się informację nie-potwierdzone oficjalnymi
źródłami lub
           też znane ze źródeł poważnych)

he he, miło popatrzeć jak telekomuna zaczyna czuć brzytwę
w Grudziądzu podobno 40% abonentów z Tepsy poszło do Netii ;-)
do Chełmna (było w tv) tepsa nagle pociągneła swiatłowód, postawiła
cyfrową centralę,
bo za chwilę miała wejsć do miasta netia;
we Włocławku firma stojąca na uboczu nie mogła dojsć przez wiele lat do
porozumienia
z telekomuną w sprawie wymiany kabla ciętego regularnie przez złodzieji
i starosć,
kiedy firma porozumiała się z netia w sprawie radio-linii, tepsa w ciągu
pół dnia
wymieniła i "zarobiła" 100-parowy kabel, no ale było za późno
etc.

NIE jest to konkurencja z prawdziwego zdarzenia (oligopol),
ale należy to uznać za dobry znak.

z pozdrowionkami
  rozpisany

Marcin M