Re: Tansze o 40% impulsy telefoniczne

Autor: Marcin M (nano_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Jul 1998 - 00:00:15 MET DST

Czesć.
Przepraszam za brak info, parę dni przerwy w news i e-mail.

W Toruniu Netia zaczęła zakładać telefony ok.VII-VIII'97, oczywiscie
nie wszędzie, są takie dzielnice gdzie jeszcze dzis nie ma Netii (brak
klientów instytucjonalnych).
Netia Toruńska, używa różnych promocji żeby sciągnąć klienta:
        przejscie z TegoPSA za 1 zł netto;
        ostatnio nowa linia za 199 zł netto;
        etc.etc.
Około marca ogłosili, że linie założone do okreslonego terminu (chyba
koniec
kwietnia '98) będą do końca 98r. lokalnie (na terenie Torunia) w
połączeniach
Netia->Netia za darmo.
No i temat podchwyciły firmy komp.z Torunia, niektóre lubiane inne
mniej,
ale tendencja jest taka.
Przypadek jednej z nich:
Konto e-mail na serwerze firmy za ok. 40 zł + vat/ m-c,
Bez ograniczeń czasowych ( narazie ). I nawet jesli firma jest
podłączona dzierżawką
do Tepsa (więc w godzinach szczytu bubu) to i tak godzina wychodzi :

                ~50zł / (30 dni * 24 h) = 0.07 gr/h

można więc poczekać.
Zawsze można połączyć się rano, wieczór, we dnie (między 14:30-16:00), w
nocy. (dziwnie znajome...)
Nie płacisz za telefon , więc hulaj dusza.

Inne firmy (dwie) nie koniecznie mają dzierżawkę Tepsy,
w Toruniu jest mikro-węzeł ATM (poczułem na własnej skórze, chociaż
ostatnio się poprawiło),
    oraz raczej duży węzeł NASK (dzięki Uniwersytetowi, cool).
 Byłem w Netii i pytam się, dlaczego wypuszczają taki interes, no ale
nie można robić
wszystkiego, więc NIE-OFICJALNIE wiem że koniec końców będzie jeden
dostawca Internetu,
niezależny od promocji tegorocznych, i jeszcze nie wiadomo na jakich
zasadach, ale nie będzie
wiele drożej niż jest.

Sorry że taka dłużyzna..

Marcin M.