Re: Problemy z k. dzwiekowa Yamaha SW20PC.

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 18:31:21 MET DST

Tomek Pasiński wrote:

> Czesc.
> Potrzebuje sterownikow do karty dzwiekowej Yamaha Sw20pc (w95).

Powinno dzialac normalne zinstalowanie oprogramowania (tak jak w Win3.11)
Wczesniej musi byc zainstalowana w DOS'ie. Potem ew. mozna uaktualnic ta
wersja z Internetu. Ale to bylo u mnie-bez zadnych problemow. Ale faktycznie
ludzie mieli z nia problemy. Ja w kazdym razie nie przekmowalem sie Win95 i
zainstalowalem tka jak w Win3.11. Sprobuj wyczyscic wszystkie ew. wpisy z
porzednich kart; sprawdz system.ini, control.ini i wyrzyc wszystko co jest
zainstalowane dl Yamahy (masz te wpisy w instrukcji SW20) i zainstaluj
ponownie. Karta po zainstalowaniu nie kest widziana w menagerze urzadzen
Win95; ale dziala dobrze na sterownikach 16 bitowych.

Powodzenia

Wojciech Nowakowski
NEMEZIS
http://www.rak.krakow.pl/nemezis/