Problemy z k. dzwiekowa Yamaha SW20PC.

Autor: Tomek Pasiński (bulion_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 18:11:58 MET DST

Czesc.
Potrzebuje sterownikow do karty dzwiekowej Yamaha Sw20pc (w95). Lub dobrej
rady jak zrobic zeby to dzialalo normalnie w win95, ostatnio sciogalem
sterowniki ze strony yamahay w angli bodajze dla win95 ale one wypieprzaja
mi system. Ze sterownikami dstarczonymi wraz z karta (sterowniki dla
wczesniejszych widowsow choc instrukcja "mowi" ze win95 tez powinno byc
ok.) win95 jej nie widzi lecz czasami pobrzdekuje a czasami zupelnie
odmawia posluszenstwa (via Direct X) choc w dosie chodzi.
Wiec na razie mam ja zaemulowana jako zwykly sb 8bit i dziala, lecz to sie
mija z celem
gdyz karta nie jest w pelni wykorzystana a mozliwosci moim zdaniem ma
ogromne (DSP itd).
buli.
Dziekuje za pomoc.
bulion_at_kki.net.pl