Re: Modem Zoltrix FM-VSP56i(3)

Autor: Bartlomiej Grabowski (bartekg_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 11:33:47 MET DST

Tak, udalo sie. Kupilem Zoltrixa 56 18 lipca i w pudelku znalazlem
dyskietke z Upgrade Wizardem, ktory latwo, szybko i przyjemnie
dokunuje upgarde'u flash BIOSu (np. z implementacja protokolu v90).
Pozdrawiam,
--- Bartek ---> bartekg_at_polbox.com
--- Kakofonia ---> http://www.softel.elblag.pl/kakofonia