Modem Zoltrix FM-VSP56i(3)

Autor: Adam Marcin Skowronski (askowron_at_bolek.ii.pw.edu.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 20:53:43 MET DST

A ja mam jeszcze inne pytanie. Niedawno sie dorobilem wyzej wspomnianego
modemu i probowalem upgrade'owac mu pamiatke, bo przeciez ma flasha,
placac ciezkie pieniadze za sciagniecie jej nowej wersji. Niestety
operacja nie udala sie, a gosc na gieldzie powiedzial mi ze na pewno, to
sie uploaduja Roboticsy, a Zoltrixy to nie wie. Jestem troche
zbulwersowany, bo w koncu za co place, ale spokojny jestem, to z lapami
nie wyskoczylem, tylko sobie mysle, zorientuje sie. I moje pytanie jest
takie, czy ktos probowal, albo jeszcze lepiej, czy komus sie udalo?
Chcialbym miec jakies argumenty jak jeszcaze raz z tym uderze do goscia.
Adam Skowronski

|TYTUS Adam Skowronski |
|PW EiTI tytus_at_unforgettable.com |
|8BOK http://home.elka.pw.edu.pl/~askowron |