jak nagrać na cd-r 660mb

Autor: Tomasz Sz (shtajer_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 21 Jul 1998 - 11:19:30 MET DST

Od pewnego czasu pojawiły się na rynku kompakty które są zapisane do ok.
670mb. Na zwykłych 650 nie da się ich przegrać . Można kupić płyty na
których jest napisane że mają pojemności 680 a nawet 700mb. Ja miałem dostęp
tylko do 680mb ale nagrywarka widzi je max. jako 658mb. Czy komuś udało się
przegrać taki kompakt, jak to zrobił ,ewentualnie jakim pragramem. ( myśle
że niektóre firmy specjalnie tak zapisują płytki aby ustrzec się
nielegalnego robienia kopi./ Słyszałem , że ponoć da się to zrobić.