Re: ciekawostka

Autor: Daniel Baranowski (nosky_at_guru.bloknet.com.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 22:14:08 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <35b43cb4.8580697_at_news.tpnet.pl>...
>oN Sun, 19 Jul 1998 17:47:31 GMT, "Marek Gronostaj"
>te sofcoolery to jeden wielki kit. po co chłodzić proca czymś takim
>tracą przez to na wydajności i wydłużając przez to zaplanowaną pracę?

kit...?? używam Waterfall'a 1.23 i temperatura procka (K6 233 - ustawienia
standart), spadła z ponad 60 (max 70) stopni przy pracy pod Windozą do 40 -
45 stopni, a przy okazji temperatura płyty z 45 do 37stopni. Czy na pewno
testowałeś
procesor przy włączonym Waterfallu? Testowałem go pod NU i ŻADNEJ
straty wydajności nie zauważyłem. A przy okazji... pod U..xami (np. Linux),
coś takiego jak instrukcja HALT na procesorze, kiedy ten nic nie robi
jest znana od dawna, a Waterfall nie robi nic innego jak właśnie wykonuje
tę instrukcję.

>już lepiej jest zalożyć jakiś większy radiator i cooler - hardwareowy
>;>>>
większy radiator...? mój ma ponad 5cm wysokości, i potężny wentylator..
;)))
a Waterfall i tak się przydaje,

>oprócz Waterfalla i Rain'a jest jeszcze CPUidle.

Rain jest ponoć zalecany przy podkręconych prockach.

Pozdrawiam,

/------- Daniel Baranowski --------\
| nosky_at_guru.bloknet.com.pl |
| http://www.bloknet.com.pl/~nosky |