Re: riva 128 Vivatec

Autor: Inquisitor Nikodemus (nikki_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 18:43:18 MET DST


To jest kwestia sterownikow do OpenGl'a ...
Tomb2 korzysta z Direct3d co riva obsluguje ok,ale quake2 z openGl'a i
jak na razie tego problemu nie rozwiazalem.

On Thu, 16 Jul 1998 11:50:52 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl
(=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:

>"Grzegorz Rakoczy" <grzybu_at_demo.pl> napisał(a):
>
>> Właśnie sobie to zainstalowałem pod Win98. W zasadzie działa, ale czemu tak
>> wolno?
>> Sprzet: Siemens Scenic Pro Net, P133, 64 MB RAM, SB 16 Vibra (wiem, nic
>> specjalnego), najnowsze drivery nvidii (beta 2).
>> Final Reality pokazuje, że:
>> 2D - 0,84 (??), a 3D - 1,5 (?????).
>>
>> Co jest qrde?
>> Chyba karta nie może być tak bardzo wolniejsza niż STB Velocity? Sprawdzałem
>> wyniki testów na www.rivarave.com i tam P133, 80 MB i STB ma 2D 1,15, a 3D
>> 2,15.
>>
>> I jeszcze jedno: Quake II. Wygląda nieźle, ale jest straaaasznie wolny
>> (timedemo - 7 fps, 640x480, i strasznie się rwie dźwięk).
>> Z drugiej strony np. Tomb Raider 2 chodzi rewelacyjnie.
>
>Masz za cienki procek do Rivy :(
>
>> Grzegorz Rakoczy
>
>
>Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
>GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
> Zapracujmy razem na twój sukces ...
>

/greetz
Nikki



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:25:44 MET DST