Skor juz jestesmy przy EPsonie

Autor: Inquisitor Nikodemus (nikki_at_kki.net.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 18:43:52 MET DST

hia!

Skoro juz jestesmy przy drukarkach epsona,to mam epson stylus color
IIs a wlasciwie nie mam bo to nie moja,tylko na jakis czas. Problem
jest taki,ze po wladowaniu nowego tuszu za cholere nie chce drukowac..
ciagle pokazuje ze pojemnik jest pusty. TO taka ciekawostka,wymieniany
byl przy wylaczonej drukarce!
Strone przy tuszu kolorowym i 720 dpi drukuje drobne 17 minut....
A po wlaczeniu wykonuje czynnosci blizsze praktykom voodoo niz innym
drukarkom...
CO wy na to ?
Wyrzucic ten szmelc przez okno ?

/greetz