Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Waldemar Mielczarek (waldim_at_mp.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 07:27:25 MET DST

Witam...
Pakiety bioorowe ??? a czy przecietny polak uzywa pakietu biurowego ???
Dla "przecietnego Polaka" pakiet bioorowy to wlasnie NC i MSWord a i tak
maja klopoty z obsluga tego "kombajnu"......wiem cos o tym...od 4 lat ucze
obslugi kompa i ...wielu sie juz przewinelo...tylko 5% chcac zrobic operacje
na plikach a bedac w windowsach nie zamyka ich zeby zrobic to pod NC
pozdroofka
Waldim