Problem z dyskiem Seagate

Autor: prawnik (prawnik_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 16:50:47 MET DST

Mam problem i licze ze szanowne grono cos mi doradzi, gdyz nie jestem
w tej kwestii zbyt mocny.
Pracowalem sobie na komputerze - prezentacja w Power Point, w tle
Netszkapa sciaga poczte i grupy , gdy nagle caly komputer zawisl i nie
reagowal na nic poza twardym resetem , co tez nie omieszkalem sie
uczynic , no i wlasnie po resecie bios nie moze odnalez dysku, nie
rozpozaje go ani auto detect ani manual. Co sie stalo ? Czy dysk padl,
i czeka mnie wizyta w serwisie, czy tez jest jakas inna przyczyna i
istnieje jakies rozwiazanie mojego problemu.
Zwracam sie do was z tym zapytaniem gdyz komputer uzywam jako narzedzie
pracy i nie znam sie na nim zbyt dobrze, a o dyskach wiem tylko jak je
sformatowac.Bede wdzieczny za wszelkie sugestie lub rady co zroobic z
tym fantem.
Moja konfiguracja to P166 64 MB Trident et 6000 i ten slawetny
Seagate 1.2 - model ST31276A.

Grzegorz Smialkowski
prawnik_at_box43.gnet.pl