Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 05:34:57 MET DST

Roman Milewski <romil_at_friko5.onet.pl> wrote in article
<01bdb2ac$712dfc00$LocalHost_at_romanmil>...
> Z tego co wiem od zakładowego informatyka tylko kilka osób
> z biura które pracują na komputerach, posiadają komputery w domu.
> A z powyższego wynika, że ogromna większość użytkowników,
> codziennie korzystająca z komputerów, nigdy nie widziała Windowsa.
> To tylko fanatycy komputerów (tacy jak ja (11 lat od Atari do
> AMD K6)) i ludzie młodzi zmieniają co rok komputer, system i resztę
> oprogramowania.
> Od dawna korzystam z Windowsów, ale ciągle używam też NC.
> Żadne "przeciąg i upuść" nie zastąpi szybkiego posługiwania
> sią klawiaturą.
> [...]
Nie mam pojecia.
Nie znam nikogo kto ma komputer i nie ma dostepu do internetu.
Wiesz ze w USA nielimitowany dostep na miesiac w v.90
kosztuje tyle co 10 paczek papierosow. (ja nie pale)

Widzisz ja pisze o PC. A PC to personal computer ktory stoi sobie na
biurku.
To funkcja a nie konfiguracja bo i 486/8MB RAM moze juz byc serverem,
prawda?
Wiec wsrod uzytkownikow PC jest niewielu takich co steruja procesami,
prawda?
Polska oczywiscei rozni sie do reszty swiata ale chyba nie tak bardzo jak
piszesz.
Mam nadzieje.