Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Roman Milewski (romil_at_friko5.onet.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 02:30:57 MET DST

slawomir <sd000001_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bdb1c9$ec19d260$ed4e7a80_at_688134028worldnet>...

> Michał Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl> wrote in article
> <B0000019670_at_chrobry.ckzeto.com.pl>...

> niz
> jednak
> potrzebny
> sugeruj,
>
> Masz racje. Jak typowe to zadanie wsrod uzytkownikow PC?

> sie
>
> Ja ci wierze. Tylko jaka to czesc uzytkownikow PC?

Bardzo duża, ale charakteryzująca się używaniem komputerów
do pracy, a nie zabawy.
Ja na przykład steruję PC'tem (właściwie kilkoma połączonymi
komputerami z których 2 to PC'ty) procesem technologicznym.
Ten sterujący ponad setką urządzeń to PC 286. Nie muszę dodawać,
że w życiu nie widział Windowsa.
Od razu uprzedzam uwagi, że to taki staroć. Ten staroć steruje
produkcją obiektu który znajduje się na 4 kondygnacjach w czasie
rzeczywistym. Wyłączany jest tylko 3-4 razy do roku w czasie
krótkich postojów. I pracuje tak już 5 lat bez awarii.
Z 8 osób które go obsługują tylko ja mam komputer w domu i używam
Windowsa.
Z tego co wiem od zakładowego informatyka tylko kilka osób
z biura które pracują na komputerach, posiadają komputery w domu.
A z powyższego wynika, że ogromna większość użytkowników,
codziennie korzystająca z komputerów, nigdy nie widziała Windowsa.
To tylko fanatycy komputerów (tacy jak ja (11 lat od Atari do
AMD K6)) i ludzie młodzi zmieniają co rok komputer, system i resztę
oprogramowania.
Od dawna korzystam z Windowsów, ale ciągle używam też NC.
Żadne "przeciąg i upuść" nie zastąpi szybkiego posługiwania
sią klawiaturą.
Aha! Pomyśl sobie ilu z użytkowników komputerów nigdy nie było
na giełdzie, nie ma dostępu do internetu i nie wymienia sobie
w tej grupie poglądów.

--
Roman Milewski
romil_at_friko5.onet.pl