Re: Procesor AMD 5x86 133MHz - opinie, doswiadczenia

Autor: Grzegorz Duda (dudik_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 20:58:12 MET DST

On Wed, 15 Jul 1998 22:32:20 +0200, "Jacek Machura"
<machuraj_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Witam!
>
>Czy mial ktos do czynienia z procesorem jak w temacie? Czy sie dobrze
>sprawowal? Czy podtaktowal go ktos do 180 MHz (wiem ze mozna). Czy wiecie za
>ile mozna go teraz kupic?

Do 180 to na pewno nie. Może być 160 MHz(4x40) lub 200(4x50), ale to
chyba tylko teoretycznie, bo nie słyszałem aby komukolwiek coś takiego
się powiodło.
U mnie chodzi na 160 MHz już półtora roku. Z początku były problemy z
wiatrakiem, bo się zatrzymywał i komputer się wieszał a procek parzył
w palce. Po wymianie wentylatora problemy się skończyły.
Oprócz tego co jakieś 2 tygodnie nie chce wystartować wydając długie
piski z głośniczka po włączeniu zasilania. Ale to chyba wina pamięci.
Pomaga twardy reset.
Więcej problemów nie ma , żadnych niebieskich ekranów, zawieszeń,
reinstalacji ani t.p.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Duda.