Poszukuje roznych szmeli

Autor: Long (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Jul 1998 - 20:59:47 MET DST

Witam!
Poszukuje kilku czesci komputerowych (najchetniej za darmo albo tanio).
Interesuje mnie : zasilacz, karta muzyczna (16 bit) , dysk (20-40MB),
uszkodzona
klawiatura (potrzebna sama elektronika).
Chcialbym wybudowac urzadzenie pracujace jako odtwarzacz MP3.
(wiecie na imprezy trudno targac caly komputer).
Oprogramowanie juz stworzylem, mam tez koncepcje ogolnej konstrukcji.
Jesli ktos chcialby mnie wspomoc bede bardzo wdzieczny.
Pozdrawiam
Andrzej
PS. Prosze na priv andrzejw_at_kki.net.pl