GUS Classic - full- czy half-duplex?

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 18:53:32 MET DST

Witam,
Kiedys piszac newsa na pewien temat przy okazji napisalem na lamach
grupy, ze GUS Classic jest half-duplex. Tym samym rozpoczalem lawine
sprostowan, ze jest on full-duplex. Coz, aktualnie nie mam argumentow
na poparcie zadnej z tych dwoch tez, poniewaz mam tylko instrukcje do
GUSa MAXa (jak pisza full-duplex). Polecalbym jednak Waszej rozwadze
krotka litanie, ktora to wypisuje mi installer GUSa Classica po
ustawieniu innego kanalu DMA dla Record i Play:

You have selected a different number for the two GUS DMA channels. At
the time this program was written, no software was able to use both
DMA channels to simultaneously playback and record.
Are you sure you wish to use botch DMA channels?

Dziwne, nie sadzicie? Niby argument na poparcie full-duplexa, a za
razem argument na poparcie bezuzytecznosci wspomnianego. Faktem jest
natomiast, ze zaden program do rozmow internetowych nie widzi
full-duplexa gdziekolwiek by on byl.

P.S. Nie piszcie, ze mam wyrzucic GUSa i kupic SB 64 bo i tak nie
zrobie tego. Mam zamiar kupic jakiegos SB ale to zawsze bedzie u mnie
druga karta muzyczna.

Pozdrawiam,