Re: Proc i plyta za 1100- help!

Autor: Colins (sea_at_ats.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 11:27:19 MET DST

Piotr Przybylski wrote in message <35AE2A2C.97309051_at_kki.net.pl>...

> [...]

Oczywiscie ze PII266 + BX najlepiej ASUS P2B
Jezeli kiepsko z gotowka to ponownie ASUS P2B i Celeron266 podkrecony na
400Mhz. Jezeli bedziesz chcial cos zmienic za rok to masz juz dobra plyte
na ktora mozesz posadzic kazdy procesor mnoznik do 8x. Kup plyte u dostawcy
ktory daje na nia 24 miesiace gwarancji.Po wiecej informacji o Celeronie
zapraszam na moja strone.

______

> bierz k6 szybki i bezbłędny - ok - i powinno jeszcze zostac na piwo
>celeron? - a co z cache L1 ?!!!! - z piwem moze byc problem
>P2 ok lecz drogo - braknie na piwo
>
>GABRY$

Mala uwaga od kiedy to procesor Celeron 266 nie posiada cache L1?!
Procesor Celeron posiada 32kb cache L1 a nie posiada cache L2 ktory w
wypadku PII wynosi 512kb i jest umiejscowiony na zewnatrz procesora. Po
wiecej informacji zapraszam na moja strone.

Colins
sea_at_ats.pl
www.piszczyk.ats.pl