Re: DVD.... no to jest ta revolucja?!

Autor: Phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 13:25:27 MET DST

On Wed, 15 Jul 1998 22:26:49 GMT, "[marcuss]" <marcuss_at_kki.net.pl>
wrote:

> Nie musza dokrecac.
> Np. w "Titanicu" wycieto 3 czy 4 istotne sceny.

Chcesz powiedziec ze sa takiej jakosci jak reszta filmu?
Poza tym w jaki sposob ja mialbym niby byc informowany o tych scenach?
Wybieram na poczatku gdzies cos?Czy mial ktos z was juz z tym kontakt?

> Odtwarzacz to tez komputer. Programujesz jak na CD a obslugujesz
> z ekranu jak na CDROM'ie...

blee ,mam nadzieje ze w tychy odtwarzaczach zadnych Windowsow nie
instalowali ;)

pozdr

 Phenomen ...OO+-...
phenomen_at_kki.net.pl UIN /2746827/