Re: Pomocy: Quantum FireBall

Autor: Adam Gasiorski (agasiors_at_ci.comarch.pl)
Data: Fri 17 Jul 1998 - 09:29:37 MET DST

> ^^^^^^ osobno i przez 'o' z kreską.
> Nie ośmieszaj się, wystarczająco się ośmieszasz pisząc o backupie co 2 tygodnie
> przy intensywnej pracy...

Sory ze wlacze sie do nie swojej rozgrywki. Po co bylo zaczynac obrzucanie sie
smiesznymi, a na koncu wulgarnymi tekstami ? Jesli ktos nie potrafi udzielic
odpowiedzi, to po co glupie komentarze i mieszanie z blotem ? Niewazne chyba co
jaki czas byl robiony backup, czlowiekowi padl dysk i prosil o pomoc a nie o uwagi
i kazania natury filozoficzno-praktycznej.

> Totalny pojeb. EOT.

I mam nadzieje ze nie pojawi sie SOT.Proponuje poszukac elektroniki ze sprawnego
dysku, pozyczyc, ewentualnie oddac dysk do jakiegos serwisu gdzie maja pomyslowych
Dobromirow.
Pozdrawiam,
    Adam Gasiorski