Pomocy: Quantum FireBall

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 16 Jul 1998 - 22:09:00 MET DST

Arkadiusz Góralski wrote:

 AG> I tego sie obawialem: glupich komentarzy malych gowniarzy.
 AG> Obawiam sie wogule tu cos oglaszac na tej grupie. Czlowiekowi sie odechce
                 ^^^^^^ osobno i przez 'o' z kreską.
 AG> jak powysli ze dostanie odpowiedz taka jak ta:

Nie ośmieszaj się, wystarczająco się ośmieszasz pisząc o backupie co 2 tygodnie
przy intensywnej pracy...

 AG> O Dziekuje bardzo!
 AG> Mam automatyczny backup co 2 tygodnie.

To już nie wymaga komentarza.

 AG> Oczywiscie TY masz co 11 sekund wiec rzeczywiscie jestem gownianym
 AG> programista.

Jeśli nie pracuję intensywnie, to robię backup co tydzień - dla zasady. Jak
pracuję intensywnie, to backupy _źródeł_ robię co kilka godzin - przy okazji
przerw na jedzenie, odpoczynek, czy potrzeby fizjologiczne. O takim 'drobiazgu'
jak robienie backupów na więcej niż jednym komplecie nośników też nie
zapominam...

 AG> Tak sie sklada ze w ostatnich 2 tygodniach zrobilem calkiem sporo, z
 AG> reszta nie mam obowiazku przed Toba sie tlumaczyc...

Za to poczułeś się w obowiązku nie przyznać do własnego lamerstwa i zbluzgać
'przeciwnika'...

Totalny pojeb. EOT.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)