Re: RIVA-jakosc obrazu

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 14:58:25 MET DST

>Otoz czy riva generuje wiele gorszy obraz od 3dfx-a? Pytam gdyz w paru
>zestawieniach widzialem w kolumience uwagi takie wlasnie stwierdzenia.

Riva generuje obraz niewatpliwie gorszy od 3dfx. Czy akceptowalny to kwestia
subiektywna. Dla mnie OK. Co do Quake'a to bez programu idgamma wyglada zle
(za ciemno i jakby brakowalo kilku odcieni kolorow). Po odpaleniu idgamma
(v1.2d do Quake'a 3.17) jest IMHO akceptowalny obraz (preferuje Rive w
800x600 nad VooDoo I, VooDoo II jest juz z innej bajki, cenowej rowniez).

Pozdrawiam.
Kris