RIVA-jakosc obrazu

Autor: Marcin'S (marcines_at_czasnaeb.pl)
Data: Thu 16 Jul 1998 - 10:45:37 MET DST

Czesc
Pisze w zwiazku ze sprawa ktora od pewnwgo czasu mnie nurtyje. Wiem ze
wiele pytan juz padlo w sprawie Rivy, ale nie zauwazylem tego jednego:
Otoz czy riva generuje wiele gorszy obraz od 3dfx-a? Pytam gdyz w paru
zestawieniach widzialem w kolumience uwagi takie wlasnie stwierdzenia.
Jesli ktos moze to prosilbym o przyslanie na priva screenow z np. Quaka
(z 3dfx-a rowniez).
Z gory dzieki za szybkie odpowiedzi(w sobote jade na gielde)
Marcin