Re: Kabelek - klopoty

Autor: Mariusz Gorczyński (otaku_mg_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 14:14:42 MET DST

Grzechu napisał(a) w wiadomości: <01bdada5$4fa27d60$LocalHost_at_default>...
>Czyli jest nas więcej bo ja mam taki sam problem ;-)
>Próbowałem tego samego co Ty i sam wiesz. Nic z tego.
>Co do kart sieciowych to czy mugł byś mi polecic jakąś TANIĄ
>i w miare dobrą do łączenia na krótkie dystanse.

Poczytaj sobie na quake.strefa.pl dział sieć . Ja polecam używaną kartę
sieciową zgodną z NE2000 ( najlepiej na kosci Realtek) , ze złączem do
podłączenia kabla BNC ( _upraszczając_ kabel antenowy). Jest to IMHO
najtańszy możliwość , np.: na giełdzie w Warszawie można kupić za 25-30 zł.
Najlepiej kupić od razu dwie(3..4, itd) te same karty z gwarancją na tydzień
czy dwa.
Jeśli masz wiecej kasy to polecam jakąś używaną kartę 3Com'a ze złączem
Combo ok. 50-60 zł

Mariusz 'GiGi' Gorczyński

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl